Polityka Jakości
Jaworskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
“JAWORSKI SZPITAL – TWÓJ SZPITAL”
W Jaworskim Centrum Medycznym Sp. z o.o. jest ustanowiony, udokumentowany, wdrożony i utrzymywany system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015, który jest doskonalony zgodnie z wymaganiami niniejszej normy.
Misją Szpitala jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa zdrowia psychicznego i fizycznego mieszkańcom powiatu jaworskiego oraz wszystkim innym osobom przebywającym na obszarze działania Szpitala, z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod profilaktyki i promocji zdrowia oraz leczenia poprzez:
- Zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa opieki medycznej.
- Diagnostykę, leczenie i pielęgnowanie pacjentów zgodnie z aktualną wiedzą i standardami diagnostyki.
- Zapewnienie przyjaznej, miłej atmosfery, sprzyjającej szybkiemu powrotowi do zdrowia.
- Tworzenie lepszych warunków pobytu pacjentów.
- Monitorowanie poziomu satysfakcji pacjentów.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.
- Zapewnienie bezpieczeństwa żywienia pacjentów poprzez dostarczanie produktów spełniających normy jakościowe, smakowe i zdrowotne.
- Zapewnienie bezpieczeństwa epidemicznego.
Do podstawowych celów Jaworskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. należy:
zapewnienie wysokiego poziomu jakości świadczeń w zakresie stacjonarnej i ambulatoryjnej opieki medycznej.
Realizując wyżej wymienione cele, Szpital wykonuje zadania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia.
Dla skutecznej realizacji celów ogólnych funkcjonowania Szpitala, wdrażamy i będziemy stale doskonalić system zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001:2015. W ramach tego systemu opracowujemy standardy, procedury i instrukcje wykonywania zadań, określamy szczegółowo mierzalne cele, monitorujemy stosowanie zasad.
Wszystkich Pracowników czynię współodpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, jak również zobowiązuję do aktywnego włączenia się do prac nad wdrożeniem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością.